Kadra

 

Iwona Wilczak
Dyrektor placówki

Założenie przedszkola wynika z miłości do dzieci.
Wierzę, że w każdym dziecku drzemie potencjał, a sztuka wyzwala to, czego nie widzimy: przeżycia, emocje
i siłę. Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci o których rozwój zawsze bardzo dbałam. Marzyłam dla nich
o miejscach, które uczą przez zabawę, budują wiarę w siebie, rozwijają kreatywność oraz indywidualne zdolności. Przebywając kilka lat w Hiszpanii poznałam tamtejszy system edukacyjny, który zbliża powyższe wartości i zapragnęłam przenieść te doświadczenia na nasze rodzime podwórko.
Pragnę, aby Domowe Przedszkole było miejscem wyjątkowym dla dzieci, pełnym przygód, wrażeń oraz nowych możliwości.

 

Justyna Kobieluch
Dyrektor ds. pedagogicznych

Jestem absolwentką  studiów pedagogicznych na specjalności edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna oraz studiów podyplomowych na kierunku Organizacja i zarządzanie oświatą. Swoje doświadczenie zdobywałam jako nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz języka angielskiego, a następnie dyrektor przedszkola. Prowadzę również kursy dla nauczycieli  z modułu psychologiczno-pedagogicznego.
Chcąc podnosić swoje kwalifikacje ukończyłam kursy z zakresu terapii ręki, metody Dennisona oraz rozpoznawania dysfunkcji procesów integracji sensorycznej. W codziennej pracy ważne jest dla mnie przede wszystkim dobro dziecka, wzajemne wsparcie i empatia. Prywatnie, uwielbiam literaturę powszechną
psychologiczną, a nade wszystko cenie sobie czas spędzony z rodziną i przyjaciółmi.

 

 

lżbieta Gąsiorowska
Pedagog, Wychowawca grupy „astronauci”

Studentka studiów licencjackich na kierunku pedagogika przedszkola i wczesnoszkolna. Jestem nauczycielką
w grupie „astronautów”. Należę do osób energicznych, otwartych i pełnych zapału.
Od zawsze lubiłam kontakt z dziećmi, stąd pomysł na ukończenie studiów pedagogicznych oraz pracę
w przedszkolu.
Uśmiech, radość i zdobywanie kolejnych umiejętności przez dzieci to dla mnie najlepsza motywacja do pracy
i źródło ogromnej satysfakcji. U dzieci niezwykle cenię spontaniczność oraz kreatywność. Staram się aby każdego dnia dziecko wychodziło z przedszkola z uśmiechem na twarzy( tak jak ja).

 

Kinga Szewczak
Asystentka wychowawcy grupy „astronauci”

Studentka studiów licencjackich na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Jestem osobą pogodną, uśmiechniętą, cierpliwą i pełną zrozumienia dla potrzeb małych dzieci .W pracy kieruję się przede wszystkim miłością do Nich.  Każde dziecko zasługuje na szacunek i akceptację oraz poczucie, że jest ważne.           Uważam, że praca z dziećmi może być nie tylko zawodem, ale ogromną pasją i przyjemnością.

 

 

 

 

Joanna Rytel Kuc
Pedagog, wychowawca grupy „podróżnicy”

Jestem nauczycielką z prawie 4-letnim stażem pracy.  Ukończyłam studia na kierunku pedagogika wczesnoszkolna z edukacją przedszkolną. Doskonaliłam swoje umiejętności podczas wielu szkoleń po to, by jeszcze lepiej zadbać o moich podopiecznych. Praca z dziećmi to to, co chciałabym robić do końca życia. Uwielbiam ich słuchać i patrzeć na radość jaką sprawiają im zabawy i zajęcia
w przedszkolu.

 

 

Magdalena Chrzanowska
Pedagog, wychowawca grupy „podróżnicy”

Jestem studentką studiów magisterskich na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna.
Posiadam dyplom licencjacki z pedagogiki resocjalizacyjnej z profilaktyką uzależnień lecz poprzez prace jako niania odnalazłam swoje prawdziwe powołanie. Swoją przyszłość wiążę z najmłodszymi.
Uwielbiam dzieci i „pracę” z Nimi. Jestem wychowawcą w grupie „podróżników”.
Staram się nauczyć ich samodzielności, dać im miłość i poczucie bezpieczeństwa, a przede wszystkim stać się dla nich dobrą „ciocią”, która zawsze przytuli, pomoże i postara się aby każdy dzień był pełen radości
i wspaniałych przeżyć.

 

 

Anna  Gawlak  (Romańczuk)
Pedagog, Wychowawca grupy „leśnicy”

Absolwentka pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie o specjalności oligofrenopedagogika oraz pedagogika wczesnoszkolna. Obecnie studentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie -specjalność pedagogika przedszkolna. Ukończyłam wiele kursów i szkoleń, które pozwoliły wzbogacić wiedzę i poszerzyć zakres umiejętności.
W pracy z dziećmi kieruję się mottem: ,,Aby zrozumieć dziecko i jego świat, trzeba na ten świat spojrzeć jego oczyma i z jego perspektywy”.

 

 

 

Katarzyna Sulecka
Pedagog, wychowawca grupy „leśnicy”

Studentka studiów licencjackich na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.
Jestem nauczycielką w grupie ,,leśników”. Praca z dziećmi to ciągłe odkrywanie świata.
Nie ma nic piękniejszego, niż widok bezkresnego emanowania szczęściem przez dzieci.
Współpraca z maluchami to dla mnie wyzwanie i niekończące się źródło radości.
W przyszłości chcę poszerzyć  swoją wiedzę pedagogiczną, ulepszać swój warsztat pracy.

 

 

Agnieszka Janecka
Pedagog, wychowawca grupy „leśnicy”

Ukończyłam studia magisterskie – specjalizacja pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Najważniejsze dla mnie jest to, aby każde dziecko w przedszkolu czuło się bezpieczne, akceptowane, kochane oraz potrzebne. Dlatego staram się zawsze nawiązać z dzieckiem bliską relację opartą na zaufaniu. W swojej pracy staram się zapewnić swoim podopiecznym właściwy rozwój i dobrą zabawę. Zwracam ogromną uwagę na indywidualizm każdego dziecka. Prace w przedszkolu, uważam za powołanie. Daje mi ona ogromną radość. Cieszę się kiedy mogę razem z moimi przedszkolakami odkrywać to co jest im nowe
i nieznane. Jednocześnie mam świadomość, że każdy dzień w mojej pracy to nowe trudne wyzwanie, które dodatkowo mnie motywuje. W pracy staram się kierować cytatem, który przeczytałam i zapadł mi
w pamięci „Pozwólcie dziecku wyruszać w podróże odkrywcze- czasem trudne – ale pozwalające znaleźć taki pokarm jaki będzie dla niego pożywny” C. Freinet.

 

 

Marta Pięta
Psycholog, terapeuta indywidualny

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Podczas studiów ukończyłam specjalizacje
z zakresu psychologii klinicznej dziecka i rodziny oraz psychologii wychowawczej stosowanej.
Posiadam uprawnienia pedagogiczne. Doświadczenie zdobywałam m.in. w Ośrodku Terapeutycznym dla Dzieci przy Wydziale Psychologii UW, szkołach oraz ośrodkach szkolno-wychowawczych. Podnoszę swoje kwalifikacje poprzez szkolenia, kursy i staże. Moje zainteresowania zawodowe koncentrują się na pracy z dziećmi
z zaburzeniami w rozwoju, przejawiającymi zachowania trudne oraz ich opiekunami. Stosuję techniki i metody wywodzące się z różnych podejść terapeutycznych w zależności od indywidualnych potrzeb, za podstawę swojej pracy przyjmując niezmiennie dążenie do zbudowania i podtrzymywania pozytywnej relacji z dzieckiem opartej na zaufaniu.

 

Magdalena Witasińska
Pedagog, wychowawca grupy „żeglarze

Jestem  absolwentką studiów magisterskich o profilu Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami logopedii i pedagogiki alternatywnej w Wyższej Szkole im. Janusza Korczaka w Warszawie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam na stanowisku pomocy nauczyciela, następnie jako wychowawca dzieci z przedziału wiekowego od 2-6 lat w przedszkolu niepublicznym.
Praca z dziećmi dostarcza mi wiele radości i satysfakcji. Codziennie uczę się od nich szczerości i czerpania radości z życia. Jako nauczyciel kieruję się mottem „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”. Dla mnie liczy się przede wszystkim uwaga i troska o dziecko, by czuło się bezpiecznie, jak w domu.

 

Magdalena Skonieczna
Pedagog, wychowawca grupy „żeglarze”

Jestem absolwentką Filozofii i Pedagogiki z Dydaktyką. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku od roku do ośmiu lat. Gdy studiowałam wydawało mi się, że przedszkole powinno być przede wszystkim takim miejscem, w którym maluchy mogą się rozwijać i należycie przygotowywać do kolejnych etapów swojego życia. Jako matka mam teraz ogromną świadomość jak ważne dla każdego rodzica jest też by ich dziecko było szczęśliwe i żeby przedszkole nie było tylko placówką edukacyjną ale ciepłą przystanią. W swojej pracy chciałabym łączyć te potrzeby i oczekiwania. Wprowadzać dzieci w świat wartości, uczyć i zachęcać do rozwoju, równocześnie otaczając je troską, wychodząc naprzeciw ich indywidualnym potrzebom i traktując
je z szacunkiem.
Mam nadzieję, że uda mi się spełnić marzenie i stworzyć swoim podopiecznym takie miejsce w którym będą się czuły bezpieczne, rozumiane i cenione za to, że są dziećmi…

Komentarze są wyłączone.